Šta je EMS trening?

Šta je EMS trening?

Saznajte sve što Vas zanima o EMS-u na jednom mestu

Šta je EMS trening?

EMS trening je vrsta treninga za elektro stimulaciju mišića koji koristi inovativnu tehnologiju pomoću koje stimuliše vaše mišiće. Elektrode šalju elektro impulse u mišiće, i na taj način ubrzavaju brzinu rada mišića, što znači da možete sagoreti više kalorija nego prilikom standardnog treninga. EMS trening obično traje samo 20 minuta, zbog intenziteta. To ga čini odličnim treningom za one koji nemaju dovoljno vremena ili zapravo ne uživaju u vežbanju.

Kako funkcioniše EMS trening?

EMS (Electrical muscle stimulation / Elektro-misicna stimulacija) je izazivanje mišićnih kontrakcija korišćenjem električnih impulsa. Električne impulse kroz kožu u mišić šalje stimulator, preko elektroda koje se postavljaju na telo. Na taj način provode se strujni impulsi i stimuliše mišićna reakcija – kontrakcija. Telo EMS impulse prihvata prirodno s obzirom da se radi samo o pojačavanju prirodnih impulsa koje proizvode naši mišići.

EMS (elektro mišićna stimulacija) trening deluje tako što koristi bežični uređaj za stimulisanje mišićnih vlakana dok vežbate, čineći da mišićno tkivo radi jače i efikasnije. EMS trening omogućava ljudima da koriste više svojih mišićnih vlakana, čime sagorevaju više kalorija uz manje napora. Prosečna osoba koristi oko 30% mišićnih vlakana tokom redovnog treninga, dok vrhunski sportisti koriste do 70% svojih mišićnih vlakana. To je zato što će u normalnom treningu vaše telo imati tendenciju da koristi samo brza mišićna vlakna, dok u EMS treningu vaše telo koristi i brza i spora mišićna vlakna. Tokom EMS treninga celog tela, aktivira se do 90% vaših mišića, što vaše treninge čini intenzivnijim i donosi neverovatne rezultate za samo 20 minuta.

Kakve rezultate mogu očekivati sa EMS treningom?

EMS trening donosi neverovatne rezultate. To je zato što vaše telo prelazi u visoko metaboličko stanje kada koristite EMS tehnologiju, a to vam omogućava sagorevanje više kalorija nego što biste to učinili u normalnom treningu. Pored toga, imate i prednost dodatne stimulacije mišića koja zauzvrat stvara snažan i zategnut izgled. Ovi rezultati se postižu na siguran i održiv način, u period od 20 minuta treninga.

Da li je EMS trening siguran?

Da – funkcionalni EMS trening je potpuno siguran! Trening na niskofrekventnoj strujnoj stimulaciji koji su fizičari i sportski naučnici primenjivali kao komplementarni alat za vežbanje i rehabilitaciju koristi se od 1960-ih. Ukratko, dok se normalno krećete, mali unutrašnji električni impulsi iz vašeg centralnog nervnog sistema pokreću svaki pokret mišića. Tokom funkcionalnog EMS treninga, ovaj puls je jednostavno ojačan dodatnim spoljnim pulsom.

Da li je EMS trening siguran?

Da – funkcionalni EMS trening je potpuno siguran! Trening na niskofrekventnoj strujnoj stimulaciji koji su fizičari i sportski naučnici primenjivali kao komplementarni alat za vežbanje i rehabilitaciju koristi se od 1960-ih. Ukratko, dok se normalno krećete, mali unutrašnji električni impulsi iz vašeg centralnog nervnog sistema pokreću svaki pokret mišića. Tokom funkcionalnog EMS treninga, ovaj puls je jednostavno ojačan dodatnim spoljnim pulsom.
Međutim – uvek treba da se obratite lekaru pre nego što se podvrgnete bilo kojoj novoj fitnes rutini, a EMS nije izuzetak.

Kako se oseća EMS trening?

Osećaj EMS treninga može biti sličan onome što ste ranije iskusili. Sa EMS uređajima dodatno vežbate zbog stimulacije mišića. Definitivno nije bolno, a neki ljudi vole osećaj elektro stimulacije mišića.

Koje su najveće prednosti EMS Training-a?

LEPOTA & IZGLED

  • Gubitak viška kilograma i masnih naslaga
  • Oblikovanje struka, zadnjice i ostalih regija
  • Poboljšava metabolizam
  • Učvršćuje kožu i tkivo
  • Tretira celulit
  • Poboljšava vitalnost
  • Reguliše način i navike ishrane

FITNESS & SPORT

  • Razvoj maksimalne snage
  • Razvoj i jačanje trbušnih mišića – six pack
  • Povećanje izdržljivosti
  • Rast mišića i povećanje mišićne mase
  • Ispravak mišićne neuravnoteženosti
  • Povećanje efikasnosti

ZDRAVLJE & REHABILITACIJA

  • Popravlja držanje tela
  • Pomaže u otklanjanju bolova u leđima i kukovima
  • Popravlja kardiovaskularni sistem i cirkulaciju
  • Pomaže u procesu oporavka nakon povrede
  • Pomaže i asistira u postoperativnom procesu nakon ortopedskih operacija
  • Preventivno deluje u cilju izbegavanja ortopedskih operacija

Koja je najbolja ishrana za EMS trening?

Naravno, da bi se postigli najbolji mogući rezultati u pogledu gubitka težine i transformacije tela, EMS trening treba kombinovati sa zdravim planom ishrane. Dobra ishrana je neophodna ako želite da na optimalni način napajate svoje telo kako biste postigli svoje ciljeve. Ne radi se samo o konzumiranju zelenila (mada to pomaže!) – morate biti sigurni da jedete tačnu ravnotežu ugljenih hidrata, proteina i masti. Svaka osoba treba da jede različitu količinu i proporciju makronutrijenta u skladu sa svojim telom, rasporedom vežbanja i ličnim ciljevima.

Zvuči komplikovano? Tu ulazimo mi!

FitMe TIM savetnika za ishranu je osmislio programe koji će Vam pomoći u ostvarenju nutri ciljeva.
Pogledajte dostupne nutri programe i izaberite ono što Vama najviše odgovara! Dobra ishrana daje vam više energije, pa ćete biti energični i spremni da izvučete maksimum iz svog dana!